سیستم کنترل مدارک ، امکانات مناسبی برای مدیریت مدارک وسوابق و اجرای صحیح آرشیو مدارک ودر نهایت گزارشگیری از اطلاعات مربوط به کلیه واحد های صاحب مدارک را فراهم نموده است.

بخشی از فرایند های تحت پوشش :

  • تعریف صاحبان مدرک
  • انواع مدارک
  • شناسنامه مدارک
  • گروه بندی مدارک و کد گذاری بدون محدودیت
  • فرایند درخواست ایجاد / تغییر / حذف مدارک
  • فرایند در خواست تحویل مدارک
  • ارتباط مدارک مربوط به کالا و الزامات آن و استفاده در سایر زیر سیستمها
  • تاییدات داینامیک و شرط گذاری برای مراحل تایید برگه های عملیاتی

فرایندهای مرتبط:

پرسنلی ، انبار ، درخت محصول و فرایند ، نگهداری و تعمیرات ، تامین ، کالیبراسیون