سیستم کنترل کیفیت ، امکانات مناسبی برای مدیرت وبرنامه ریزی و اجرای صحیح کنترل کیفی اقلام ورودی/حین فرایند ودر نهایت گزارشگیری از اطلاعات مربوط به کلیه عملکرد واحد های مربوطه را فراهم نموده است.

بخشی از فرایند های تحت پوشش :

  • ثبت موارد کنترلی کالا/خدمت
  • تعریف سطوح اندازه نمونه کالا/خدمت
  • تعریف AQL
  • تعریف ماهیتهای تصمیم گیری
  • امکان صدور درخواست بررسی کیفیت بر اساس رسید موقت کالا در انبار جهت بازرسی و آزمایش کالا
  • امکان ثبت رسید تامین کالا بر اساس برگه تأیید کنترل کیفی کالا
  • امکان صدور سند برگشت کالای نامنطبق در سیستم خرید بر اساس برگه رد کیفی کالا و بازگرداندن کالا به تأمین‌کننده و تعیین و تکلیف کالا درمکانیزم صدور برگه کنترل اقلام نامنطبق
  • امکان ثبت عملکرد تولید بر اساس برگه تأیید یا رد کنترل کیفی کالا
  • امکان ثبت عملیات نامنطبق با تجهیزات اتوماتیک(RFID)
  • امکان تحلیل کیفی اقلام ورودی و حین فرایند

فرایندهای مرتبط:

انبار ، تامین ، کنترل محصول نامنطبق ، نگهداری و تعمیرات