افزونه تحلیل صف انتظار تماس 

صف انتظار تماس باعث تکریم تماس گیرنده شده و فرد می تواند جهت برقراری تماس منتظر بماند، بدین صورت غالباً کلیه پرسنل پاسخگو دارای افراد متعددی در صف انتظار خود بوده و این موضوع نیاز به تحلیل اتفاقات درون صف را بیش از پیش برای مدیر سازمان تشدید می نماید ، بررسی صف های انتظار تماس می تواند معیاری برای محاسبه کمیت و کیفیت پاسخگویی به مخاطبین در سازمان باشد از اینرو  اگر به دنبال سنجش سطح بازدهی پرسنل در پاسخ گویی به مخاطبین هستید افزونه تحلیل صف با تحلیلی دقیق از وضعیت صف های تماس و روند پاسخگویی پرسنل به تماس ها می تواند شما را در این امر یاری رساند و سازمان را به مطلوبترین سطح بازدهی در پاسخگویی نزدیک نماید، در حقیقت افزونه تحلیل صف اطلاعات مربوط به تماس های پاسخ داده شده و بی پاسخ را دریافت نموده و مبتنی بر سیاست تقسیم تماسها در یک صف ، کیفیت پاسخ دهی و کارایی یک واحد را تحلیل و با نمایش نمودارهای مختلف نقاط قوت و ضعف سازمان را روشن می نماید از اینرو مدیران می توانند با اتخاذ تصمیم های مناسب کیفیت پاسخگویی در زمانهای پایین تر از استاندارد و نزدیک به زمان انتظار خطرناک را بهبود بخشیده و مدیریت نمایند.

امکانات افزونه تحلیل صف انتظار تماس  :

  • گزارش گیری از تعداد صفهای انتظار تماس فعال
  • اطلاع از تعداد تماس های بی پاسخ
  • اطلاعات کامل از زمان تماس تا زمان پایان مکالمه
  • اطلاع از تعداد تماس های هر صف
  • مشاهده ساعات پر ترافیک هر صف و اعلان نزدیک شدن به زمان انتظار خطرناک