افزونه پیگیری و پاسخ

یکی از دلایل تماس مخاطبین با سازمان، پیگیری درخواست ها و امور محوله به سازمان می باشد ، این موضوع حجم تماس های سازمان را بالا برده و زمان زیادی از فعالیت پرسنل در جهت پاسخگویی به مخاطبین صرف خواهد شد، با افزونه پیگیری و پاسخ می توان ارسال درخواست ها و پیگیری آن را در قالب یک تیکت صوتی ثبت نموده و در نهایت مخاطب می تواند با ورود به منوی صوتی نتیجه درخواست ها را پیگیری نموده یا مجدد درخواستی جدید ارسال نماید. از طرفی دیگر افزونه پیگیری و پاسخ باعث کاهش حجم کارهای تکراری سازمان شده و زمان بازدهی پرسنل را به منظور انجام امـور محولـه افزایـش می دهد ، ایـن افزونه می تواند در بانکها جهت راه اندازی تلفن بانک ، بیمارستانها جهت مشاوره تلفنی یا نوبت دهی تلفنی ، دانشگاه ها جهت اعلام نمرات یا درخواست اعتراض ، در مراکز فرابورس و بورس جهت اعلام میزان سود سهام ، رشد سهام یا در کلیه سازمانها و… می تواند کاربرد داشته باشد.

توانمندی های افزونه پیگیری و پاسخ :

  • امکان ثبت اطلاعات توسط مخاطب و دریافت کد پیگیری
  • دریافت اطلاعات به صورت نمابر جهت اسناد مورد نیاز
  • ثبت فیش بانکی ، مبلغ واریزی ، تاریخ واریز وجه و دریافت کد پیگیری
  • پیگیری خرید ، پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و… به صورت تلفنی
  • تعریف نام کاربری و رمز عبور جهت احراز هویت افراد قبل از ارسال درخواست
  • پاسخگویی سریع و تحلیل سیستم ، افزایش رضایتمندی مشتریان و اعتبار برند
  • تعامل با نرم افزارهای مالی ، حسابداری ، فروش ، ارتباط با مشتری (CRM)