سیستم اتوماسیون اداری، امکانات مناسبی برای ثبت، ردیابی وکنترل و در نهایت گزارشگیری از اطلاعات مربوط به مکاتبات و صورتجلسات را فراهم نموده است.  و با توجه به این ویژه گی کلیه سطوح مرتبط سازمان با این سیستم امکان مدیریت مکاتبات و صورتجلسات را در این حوزه دارند.

بخشی از فرایند های تحت پوشش :

  • تعریف دبیرخانه (متمرکز-غیر متمرکز)
  • تعریف تیم های کاری
  • ثبت نامه وارده وصادره
  • مدیریت گردش مکاتبات
  • ثبت زمان جلسات و کمیته ها
  • ثبت و پیگیری صورتجلسات ومتولیان آن
  • ردیابی مکاتبات و صورت جلسات و وضعیت حال حاضرآن و پیگیری مراحل
  • کارتابل متمرکز سیستمها و دسترسی به کارتابل سایر سطوح زیر مجموعه فراخور نیاز
  • تاییدات داینامیک و شرط گذاری برای مراحل تایید برگه های عملیاتی

فرایندهای مرتبط:

پرسنلی