سیستم اتوماسیون اداری، امکانات مناسبی برای ثبت، ردیابی وکنترل و در نهایت گزارشگیری از اطلاعات مربوط به مکاتبات و صورتجلسات را فراهم نموده است. و با توجه به این ویژه گی کلیه سطوح مرتبط سازمان با این سیستم امکان مدیریت مکاتبات و صورتجلسات را در این حوزه دارند.
بخشی از فرایند های تحت پوشش :
- تعریف دبیرخانه (متمرکز-غیر متمرکز)
- تعریف تیم های کاری
- ثبت نامه وارده وصادره
- مدیریت گردش مکاتبات
- ثبت زمان جلسات و کمیته ها
- ثبت و پیگیری صورتجلسات ومتولیان آن
- ردیابی مکاتبات و صورت جلسات و وضعیت حال حاضرآن و پیگیری مراحل
- کارتابل متمرکز سیستمها و دسترسی به کارتابل سایر سطوح زیر مجموعه فراخور نیاز
- تاییدات داینامیک و شرط گذاری برای مراحل تایید برگه های عملیاتی
فرایندهای مرتبط:
پرسنلی