سیستم مدیریت تامین ، امکانات مناسبی برای ثبت، ردیابی وکنترل و در نهایت گزارشگیری از اطلاعات مربوط به درخواستهای خرید را فراهم نموده است.  و با توجه به این ویژه گی کلیه سطوح مرتبط سازمان با این سیستم امکان مدیریت  درخواستهای خود را در این حوزه دارند.

بخشی از فرایند های تحت پوشش :

  • بررسی کفایت داده ها
  • برنامه ریزی خرید و کنترل
  • استعلامات خرید
  • برنامه ریزی کار پردازان
  • اعلامیه ورود کالا/خدمت  به متولیان کیفی مربوطه
  • قراردادهای تامین کالا/خدمت  و کنترل قراداد (تعدادی -ریالی)
  • محاسبه و کنترل مقدار سفارشِ در راه
  • ارزبابی عملکرد تامین کنندگان(محاسبه تاخیر و جرایم )
  • ارزیابی عملکرد واحد تامین
  • کنترل پروژه خرید خارجی
  • ثبت هزینه های مرتبط با خرید خارج

فرایندهای مرتبط:

حسابداری انبار ، حسابداری تامین ، برنامه ریزی مواد و کنترل ، فروش ، حسابداری مالی ، دریافت و پرداخت ، کنترل کیفیت اقلام ورودی